To be

Ik geloof heel erg in delen. Niet alleen het delen van content. Maar ook het delen van een bepaald doel. Of een visie. Tijd. Samen worden dingen beter.

En niet alleen dat, alleen al door iets te delen wordt het concreter. Je committeert je aan datgene wat je hardop zegt. Of zwart op wit typt.

Hier mijn ‘to be’ lijst. To be written, to be done, to be continued. En absoluut to be enjoyed.

To be met:

To be organized:

  • Pilot workshop SEO vriendelijk copywriting.
  • Kennismiddag in Gorinchem

To be built:

  • nieuwsbriefinschrijving op de homepage. Maar dan een goede.
  • members only bibliotheek waarin alle handige, mooie downloads staan.

To be found:

  • Heel leuk offline netwerk -hulp hierbij is gewenst- (overdag, regio Drechtsteden, leuke en gedreven mensen)

To be written

(Gast)Blogs:

  1. (done) Hoe genereer je leads vanaf de meest populaire pagina’s van je site?
  2. (done) 72 Dingen die je kunt doen wanneer je conversie achter blijft (schrijf je in voor de nieuwsbrief en je ontvangt deze!)
  3. (done) Hoe krijg je meer bezoekers naar je site?
  4. Hoe schrijf je headlines die triggeren?
  5. Wat wil je klant? Nee echt!
  6. Hoe vind je klant jou?
  7. Hoe maak je van klanten fans?
  8. Waarover schrijf je als je niet weet waar je over moet schrijven
  9. Bizar uitgebreide content checklist
  10. Hoe stuur je op resultaat?
  11. Hoe maak je een editorial calendar?
  12. Hoe maak je een content plan?
  13. Hoe springt juist jouw brand eruit?
  14. Dingen die je kunt doen wanneer traffic achter blijft
  15. 2 + 5 + 10 + 30 minuten-klussen voor je site.
  16. Zelfde bezoekers, meer omzet. Kick-off!!
  17. Dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse klussen voor site-eigenaren
  18. Hoe start je een succesvolle site?
  19. Hoe maak je klanten van bezoekers?
  20. In 5 stappen naar een killer social media plan
  21. Cijfers. Wat is ‘goed’?
  22. Idioot lange post over KPI’s. (met handige korte checklist)
  23. Hoe doe je dat? Seo-vriendelijke content?
  24. Werkt je content voor jou?
  25. Hoe organiseer je een challenge op facebook?
  26. Belachelijk handige tips voor het optimaliseren van content
  27. Hoe schrijf je een kickass blogpost.
  28. Storytelling in marketing. Met worksheet.
  29. Hoe schrijf je makkelijker te lezen content?
  30. Content strategie. De complete gids
  31. Hoe verwerk je AIDA/ Cialdini’s 7 principes van overtuigen in je content?
  32. Verleid je bezoeker in 4 stappen
  33. De vijf beste voorbeelden van conversie gerichte websites
  34. Gepersonaliseerde content is het toverwoord – zo pas je het toe!
  35. Handleiding Referal spam in GA
  36. Hoe zet je Analytics in bij Facebook?
  37. Hoe maak je een ‘Tweet this’ in een blogpost?
  38. 23 manieren om je blogpost te promoten.
  39. Stand van zaken-post
  40. Gmail hacks
  41. Hoe maak je een goede testimonial pagina?
  42. 30 manieren om een buzzz te creeren voor je site