VIP dag

VIP-dag

Klinkt bekend?

Je bent MKB’er en je site loopt niet. Je voelt aan alles dat je site veel meer kan opleveren, maar je weet niet waar het aan ligt. Tot het punt dat je het gevoel hebt dat het overal aan kan liggen en dat je niet meer weet waar je beginnen moet.

Voorbeeld van een klant:
Dit hoorde ik ook van Marieke. Ze is coach en geeft workshops aan professionals. Ze had er alles aan gedaan om bezoekers naar haar site te krijgen. En om van bezoekers klanten te maken.  Ze had teksten aangescherpt, gebeld met de webbouwer waar het toch aan lag. Ze begon met content marketing. En ze zag dat dat wel wat verkeer opleverde, maar geen reacties. Herkenbaar?

Wil je in hele korte tijd horen waar de knelpunten zitten, zodat je er echt iets aan kunt doen? En belangrijker, zodat je site je eindelijk het rendement gaat leveren waarvan je weet dat het er in zit? En alles zonder een lang traject.

Vraag dan nu een VIP-dag aan!

Optimaal rendement uit 1 dag.

Let op: ik heb maar plek voor 4 VIP-dagen per maand.

Ik maak er een sport van om tijdens die VIP-dagen zoveel mogelijk resultaat te behalen. Voordat we een VIP-dag inplannen wil ik er zeker van zijn dat het is wat je nodig hebt in deze fase van je site en je organisatie.

Zo moeten er handen beschikbaar zijn om de wijzigingen op de site door te voeren na de VIP-dag. Wanneer je de wijzigingen niet kunt doorvoeren,  om wat voor reden dan ook , dan is het nog niet de tijd voor een VIP-dag. Of de VIP-dag de juiste stap is, daarover sparren we in een telefonische strategiesessie.

Wat Marieke ondervond door deelname aan de VIP-dag
Marieke ontdekte tijdens de VIP-dag dat de navigatie niet helder genoeg was. Het aanbod was niet verleidelijk genoeg gepresenteerd. En de teksten verschilden niet voldoende van de teksten op een andere site van haar.

We besteedden extra aandacht aan de content. Met die kennis, schreef ze unieke, wervende teksten. Haar site werd gevonden. Door de heldere navigatie werd de site makkelijker te doorlopen. En door de goede presentatie van haar aanbod werden haar workshops geboekt!

Wat houdt een VIP-dag in?

Tijdens jouw VIP-dag staan jouw bedrijf en jouw site centraal. Je krijgt mijn onverdeelde aandacht. Je kunt een dag lang mijn ‘brain picken’.

DSC_0664Je krijgt van 10u tot 16u een analyse van je site, helderheid in de knelpunten en oplossingen voor die knelpunten. Tijdens die dag doorlopen we de belangrijkste dingen in Google Analytics, zodat je ook na de VIP-dag weet hoe je een vinger aan de pols moet houden om je site blijvend te verbeteren.

  • Behoeften van de bezoekers duidelijk uiteenzetten. Wanneer je je site schrijft vanuit de behoefte van de klant, dan spreekt dat veel meer aan dan wanneer je je eigen boodschap voorop stelt.
  • Klein klantenonderzoek.
  • We lopen Google Analytics door en kijken naar de belangrijkste data.
  • Expert review van de belangrijkste pagina’s van je site waarin we met een kam door je site gaan en alles bespreken. Daar houd je een lange lijst met verbeterpunten aan over die je direct kunt implementeren. Geen lange analyses en rapportages, maar direct toepasbare punten.

Onthoud: het is maatwerk. Resultaat staat voorop.

De VIP-dag is inclusief

– De dag is inclusief een heerlijke en gezonde lunch
– Onbeperkt koffie en thee
– Fruit
– Een implementatie call van max 45 minuten. Op die manier ben je er zeker van dat de wijzigingen goed zijn doorgevoerd en je kunt nog eventuele vragen achteraf stellen.

De VIP-dag vindt plaats op een mooie en bijzondere locatie in Gorinchem.

Heb je interesse in een VIP-dag?

Vul het formulier in.

Wanneer je vragen hebt, aarzel dan niet om even contact op te nemen. Ik beantwoord met veel plezier je vragen.