Aanbod

Hoe jij “DITEN” kunt gebruiken om je bedrijf altijd te laten groeien op de manier die bij jou past…

Ook tijdens een crisis. Ook wanneer de markt stroef is. En zelfs wanneer je nu je omzet ziet dalen. Succes verzekerd.

Nooit meer tegen een plafond aanlopen in je omzet? JA!

Nooit meer een klant die geen perfecte match is, binnen willen halen, omdat de rekeningen betaald moeten worden? JA!

Nooit meer stilstaan in je groei, omdat je situatie te lang doorkabbelt? JA!

Nooit meer terugkerende taken waar je al maanden, misschien al wel jaren genoeg van hebt? JA!

Nooit meer sturen op de mening van 1 persoon, hoe kundig ook? JA!

Er zijn voor de doelgroep die fokking NU bij je past? HELL JA!

Wat is het geheim?

Het is een techniek die ik de ‘DITE’ methode noem.

Na 20 jaar ervaring in de online marketing heb ik dit op vele bedrijven toegepast. En nu wil ik het delen met jou! Heb compassie met jezelf, weet wie je wilt zijn, dan krijg je het bedrijf wat bij je past. En stuur op de 5 elementen van groei. Wanneer je dat doet, dan is groei zowel van jou persoonlijk, als van je bedrijf ONVERMIJDELIJK!

Een Simpele en Bewuste Keuze om Liefdevol, maar Bloedje Eerlijk de Focus te leggen op Jezelf en op de 5 Elementen van Bedrijfsgroei.

“Ik dacht dat ik vast zat en dat er niet meer uit te halen viel… maar shit, zat ik ernaast.”

Traditionele manieren van ondernemen gaan uit van stapje voor stapje verder werken. En wanneer je bedrijf draait, dan is dat wat je volhoudt. 

We hebben de stap gemaakt van offline winkels, naar online ondernemen, maar de manier van bedrijfsgroei is vaak in grote lijnen gelijk gebleven. 

Wie is je doelgroep? Wat is je aanbod? Hoe ga je dat op elkaar afstemmen? 

En wanneer dat staat, dan ga je de diepte en en je gaat er variaties op bedenken. 

Zzzzzzaaaaaaiiiii!!!

Groeit jouw bedrijf nu wel lekker door? 

GOOD FOR YOU!! 

Voelt heerlijk wanneer je succesvol met je poten in de klei staat. Je hebt door wat je bedrijf nu nodig heeft. 

Super! 

Zeg eens eerlijk, weet je ook wat je bedrijf straks nodig heeft, zodat je kunt blijven groeien?

Zodat je nog meer kunt betekenen, voor nog meer klanten. 

Zodat je bedrijf een stootje kan hebben. 

En zodat jij kunt investering in zaken die voor jou belangrijk zijn in deze wereld. 

Je denkt na over je funnel en je probeert dat zo goed mogelijk aan te laten sluiten op je doelgroep. Aan het einde van de funnel volgen er sales. En wanneer je meer sales wilt, dan geef je meer uit aan online advertenties. Of je maakt een podcast. Of iets anders om je bereik te vergroten.

Maar nu, met ‘diten’ kun je op zoveel meer manieren sneller groeien en dat opent ook weer de weg naar persoonlijke groei. Weer volop plezier in het ondernemerschap EN in het leven. 

Want het ondernemerschap en het leven zijn toch allebei FOKKING FANTASTISCH?!

Lieverds en leukerds,

Het is Mieke hier.

Moeder van 3 prachtige kinderen. 

Het belangrijkste punt waar ik hier thuis op stuur is op 4 glimlachjes onder ons dak.

Van hen en van mijzelf. 

En daarom

  • doen we leuke dingen,
  • faciliteer ik hen en mezelf in onze ontwikkeling en
  • kijken we wat we kunnen doen wanneer er wat dwars zit

Heeft dat nou zo heel veel te maken met bedrijfsgroei?

Mneh. 

En tegelijk alles. 

Wanneer het niet loopt, loopt mijn bedrijf ook voor geen reet. 

En het laat ook wel zien dat ik dingen wat anders aanpak

Het hoeft niet zoals het ‘moet’. 

Zolang ik die 4 glimlachjes af kan vinken, zit ik op koers.

En ook zakelijk komt het stiekem vaak neer op

  • doen wat je leuk vindt, waar jouw zone-of-genius ligt,
  • jezelf en je bedrijf faciliteren om gas te geven en
  • kijken waar het stokt en wat daaraan te doen valt.

In mijn werk zie ik vaak terug dat bedrijven hun data niet op orde hebben. Ze weten veel dingen niet. En daarom houden ze zich vast aan een marketing strategie die henzelf aanspreekt. En waarvan ze denken dat het de doelgroep aanspreekt. Maar hoeveel ervaring ze ook hebben, een mening, is maar een mening. En ook daarin neem je altijd jezelf mee. Niet zuiver de behoeften van je doelgroep.

Wanneer je stuurt op groei, dan weet je waar je staat. En je stuurt op data. Daaruit kun je niet alleen afleiden wat je doelgroep wil, maar ook waar je de grootste groei kunt maken.

Was ik je bijna kwijt hè, toen ik het woord ‘data’ liet vallen.

Eerder had ik het over traditioneel ondernemen en dat ik dat zo zzzzzaaaaaiiiii vind.

En nu begin ik over cijfers.

Zzzzzaaiiier dan zzzzzaaaiiii.

Maar laat me dit ook nog even herhalen: afleiden waar je de grootste groei kunt maken.

Wanneer je weet:

dan is ondernemen een blijvend feestje. Jouw feestje.

Wat is dat ‘diten’ nou eigenlijk, waar je het over hebt, Miek?

Data verzamelen

Wat wil je achterhalen? Welke data heb je daarvoor nodig? Hoe kom je daaraan?

Interpreteren

Wat vertellen die cijfertjes nou eigenlijk?

Testen

Als je achterhaald hebt waar het mis gaat, dan test je jouw oplossing.

Evalueren

Heeft het gewerkt? Total winner! Heeft het niet gewerkt? Total learner!

Wanneer je dat consequent toepast, dan kun je niet anders dan groeien.

Ik heb het NIET over A/B testen en moeilijk technisch gedoe. 

Ik heb het over strategie en methodes die je ook toe kunt passen, wanneer je gewoon bezig wilt zijn met ondernemen.

En niet als fulltime Groeistrateeg. 😉

Mieke de Jong, Groeistrateeg.

Ik wil je graag introduceren in

Groeisprint, focus op jouw groei en die van je bedrijf

Module 1. Jij

Leven op jouw manier. Wie wil je zijn? Welke plaats neemt je bedrijf in in jouw leven? Durf je kwetsbaar en bloedje eerlijk te zijn? Hoe belangrijk zijn je vrienden voor je? En be happy als een kind in een ballenbak.

Module 2. Doel bepalen

Welk doel wil je laten groeien. En naar welke cijfers moet je dan kijken? Welke metrics zijn daar ondersteunend aan?

De modules hieronder gaan allemaal in op de 5 elementen van groei. Alle elementen zorgen afzonderlijk van elkaar voor groei.

Module 3. Verkeer/bereik

Waar komt het vandaan? Meer halen uit oude verkeersbronnen. Zijn er nieuwe verkeersbronnen mogelijk?

Module 4. Conversie percentage

Hoe groot is eigenlijk het percentage van het aantal mensen dat je bereikt dat iets van je koopt? Knelpunten ontdekken en verhelpen. Sterke punten van jou en je bedrijf beter uitnutten. Klantmotivatie beter doorvoeren in jouw communicatie.

Module 5. Order Value

Wat is de waarde van de gemiddelde bestelling? Hoe kun je dat verhogen?

Module 6. Lifetime value

Hoe lang blijft iemand gemiddeld klant? Wat is de gemiddelde besteding gedurende die tijd?

Module 7. Doen wat werkt

Focusssss…. Ondernemers zijn creatieve mensen. Love em! En blijven zelden bij hun leest. Da's soms wat onhandig. Wat werkt? Doe daar meer van en ga minder lopen fiedelen.

Wat je krijgt in 13 weken:

Je behoudt gedurende 2 jaar lang toegang tot de online training, de werkboeken. 

Voor wie?

Voor ondernemers die begrijpen wat conversie is en wat een funnel is. En die dat in grote lijnen hebben staan.

Voor online ondernemers die graag willen opschalen naar een volgend niveau in hun onderneming.

Startdatum: 15 november 2021

Wanneer je denkt dat we samen een goed resultaat neer kunnen zetten voor jouw bedrijf en jouw persoonlijke groei, dan plan ik graag een call met je in. 

I

De investering in dit persoonlijke mentorshiptraject is: €3500 excl. btw.
Of 3 termijnen van € 1250,- excl. btw.