Content promoten, hoe doe je dat?

Ken je dat? Je hebt content geschreven waar je trots op bent. Laten we eerlijk zijn, dat is zo’n beetje iedere pagina die je ooit live ging onder jouw bezielende klik op ‘Publiceren’. Daarna keek je naar Google Analytics. En er gebeurde…. niets. Niets!! Je meesterwerk bleef het best bewaarde geheim van internet en draaide zo de archieven in. Daarom nu met stip: Hoe kun je je content promoten?

Read moreContent promoten, hoe doe je dat?

Waar stuur je op wanneer er ook een fysieke winkel is?

Steeds meer webshops gaan ook offline. Ze bieden bezoekers een kijkje achter de schermen 😉 Het voelen en vasthouden van een product heeft een grote meerwaarde. De traditionele winkels hebben vaak wat moeite met de omschakeling naar online. In Antwerpen zag ik deze etalage. En ik werd er erg blij van.

Read moreWaar stuur je op wanneer er ook een fysieke winkel is?

Omzet verhogen door op resultaat te sturen

Omzet zijn cijfers. Omzet verhogen, gaat over cijfers. Dat is nou eenmaal onvermijdelijk. De uitvoering van deze post gaat niet over cijfers. Het gaat over cultuur. Of wanneer het over een kleiner bedrijf betreft, over mindset.

Wij ondernemerts zijn namelijk een stelletje stronteigenwijze mensen bij elkaar. Wat we willen, zetten we door. Wat we vinden is belangrijk. Ik ga je vertellen, dat wat jij belangrijk vindt, helemaal niet zo belangrijk is. Stuur op cijfers. Dan stuur je op resultaat en bereik je je doel: je omzet verhogen!

Ik leg je uit hoe je dat doet.

Read moreOmzet verhogen door op resultaat te sturen

Hoe schrijf je een About-page die rockt?

Wat zijn je meestbezochte pagina’s? Natuurlijk, die homepage is ‘best een beetje’ belangrijk. En zo zijn er nog een aantal pagina’s die een sleutelpositie vervullen binnen je site. Tien tegen één dat je About-page zo’n sleutelpositie heeft. Het is een pagina, waarmee je echt verschil kunt maken. Verschil tussen jou en je concurrent. Daarnaast, wanneer je jezelf goed weet neer te zetten en je sluit aan bij de doelgroep dan groeit je gunfactor daarmee. En daarmee maak je dan weer verschil in conversie.

Read moreHoe schrijf je een About-page die rockt?

Site actieplan in 2+5+10+20+30 minuten

Je hebt nog heel even de tijd voor de volgende afspraak. Er liggen nog genoeg grote dingen op je bord, maar voordat je daaraan goed en wel begonnen bent, moet je weer weg. Wat doe je in de tussenliggende tijd. Kuch -surfen- kuch. Of heel effectief besteden aan je site waardoor je je omzet verhoogt. Behold fellow entrepreneurs: het site actieplan! 

Read moreSite actieplan in 2+5+10+20+30 minuten