google-site-verification=uhPHBJeL16TBNzIo1lgoY1xSWumczGNZmWqPRvdbQIQ

ESCAPEROOM 'DE KLUIS' voor 3 ondernemers in oud bankgebouw.

Datum: 24 september 2021

Locatie: Voormalige bankgebouw in Gorinchem.

Aantal: Zeer exclusief. Max. 3 personen. 

Let op: dit is geen reguliere escaperoom!

Voor online ondernemers die hun bedrijf willen laten groeien, door te sturen op data en hun visie.

Let op: de escaperoom is extreem gunstig geprijsd. Maar ik wil echt alleen de mensen voor wie dit op het lijf geschreven is. Lees het grondig door. En bepaal dan of jij 1 van die ondernemers bent. 

Je bent al een tijdje online ondernemer. Je bedrijf draait lekker. Het kan altijd beter, maar je bent soort van tevreden waar je nu staat. 

Je weet dat data belangrijk zijn. Je hebt Google Analytics op je site staan.

Maar om nou daadwerkelijk die statistieken met regelmaat door te lichten om te kijken waar de kink in de kabel zit… het komt er niet van.

Of wel… maar je weet niet goed hoe je die zee van cijfers kunt interpreteren. 

Daarnaast is je bedrijf de afgelopen jaren gegroeid. De klanten kwamen binnen. Je breidde uit in aanbod. Of er kwam meer diepgang in je bestaande product. 

En nu? Wat wordt nu de volgende stap?

Je voelt dat je zelf gegroeid bent. En misschien vraag je je af of jouw doelgroep nog wel passend is bij wie jij bent? 

Bij het opzetten van je bedrijf heb je heel goed opgelet wat de motivatie en de drijfveren zijn van jouw doelgroep. Maar waarvan ging jouw eigen hart sneller kloppen? 

Om te bepalen welke sprong in groei je gaat maken, zul je niet alleen naar je data moeten kijken in je statistieken programma. 

Maar ook naar jouw eigen wensen en behoeften. 

Bedrijfsgroei is niet alleen een kwestie van optimalisatie van de conversie. 

Je kunt 1000 dingen doen, maar soms is het gewoon ruk om die keuzes alleen te maken. Was er maar iemand die inzicht gaf...

Soms is het ook gewoon eenzaam. Er is er namelijk maar 1 die in jouw schoenen staat. Dat ben jij. 

Je bent snoeigoed in je werk. Je bent bezig met je klanten. En met productontwikkeling. Met je marketing. En alle administratie die erbij hoort. En je hebt contact met alle partijen. 

Probeer dan maar eens tijdens de dagelijkse zaken die helicopterblik te hebben. 

Wat is goed voor mijn bedrijf? Wat is goed voor mij? En dan die shitvraag: wat wil ik eigenlijk? Ennehm… wat willen mijn klanten? 

Om te groeien wil je misschien nieuwe dingen ontwikkelen waar tijd, zweet en liefde in gaat zitten. En waarna het weer spannend is of je doelgroep het gaat ‘vreten’.

Kiezen. Altijd. Zelf. Kiezen. Dat is fantastisch. Dat is wat je wilde. Maar tijdens de ESCAPEROOM gaan we samen kijken wat de volgende stap is om te groeien in omzet. 

 

En wie denk ik dat ik ben?

Mijn naam is Mieke Elisabeth de Jong. 

Inmiddels werk ik ruim 20 jaar met internet. Waarvan de laatste 14 jaar data driven. 

Ik heb de inhouse kant gezien bij grote bedrijven (DFDS, Cheaptickets, Vliegwinkel, Danielle Leuvering), de bureaukant bij SDIM (superleuk bureau in Haarlem), voor mezelf 5 jaar als freelancer uurtje factuurtje. 

Ik beschik over een enorme bak aan kennis en ik wil dat breder inzetten dan adviezen schrijven en presenteren. Ik wil kennis overdragen. Ik wil je inzicht geven in je data, zodat je weg kunt vinden. En je je realiseert dat groei onvermijdelijk is.  

Wat is Escaperoom 'De Kluis'?

Het is geen escaperoom, zoals je die misschien eerder gespeeld hebt.

Het draait om

  • momentum,
  • jouw data,
  • jou als ondernemer en
  • de ontwikkeling van je bedrijf.

We gaan in de Bankkluis.

En de uitweg is wanneer je 3500,- kunt laten zien in bedrijfsgroei. 

We blijven net zo lang zitten, tot dat gerealiseerd is. 

That’s it. 

Wat we doen om die groei te behalen? 

Ik laat je zien hoe je je data kunt interpreteren. We kijken waar de knelpunten zitten. En dus de groei. Dat zijn keiharde euro’s.

We lopen door de 5 elementen van groei heen. Alle 5 bieden ze mogelijkheden op je vrijheid. 

En we kijken naar de groei in jou. De groei die er mogelijk is, maar die je niet vindt in Google Analytics. 

De dag is inclusief een heerlijke lunch. 

En wanneer je niet snel genoeg bent, dan hoop ik dat thuisbezorgd.nl die pizzadoos door het traliewerk heen wil bezorgen. 😉

Het is niet voor iedereen.

Deze Escaperoom kost 199,-. 

De voorwaarde om eruit te ontsnappen is dat je 3500,- bedrijfsgroei kunt laten zien. 

Het verschil steek je zo in je zak. 

Lijkt me niet echt iets waar je heel lang over na hoeft te denken. 

En daar zit nog lunch bij in hè. En geen saaie bammetjes. Mind you. 

Hoe kan dat? En waarom doe ik dat? 

Escaperoom ‘De Kluis’ is een opmaat naar mijn programma. 

Ik wil iets vets gaan neerzetten, maar ik vind het belangrijk dat niet alleen ik het tof vind. 

Ik wil weten waar jij op aan gaat. Ik heb ruim 20 jaar kennis. Ik kan veel, maar ik ben benieuwd waarmee ik jou het beste van dienst kan zijn. 

Ik heb een programma bedacht. En ik denk dat dit waanzinnig goed gaat werken. De dag is een mini versie van het programma. Ik wil weten of het inderdaad het resultaat gaat opleveren, dat ik ervan verwacht. 

Om een goed beeld te krijgen, ben ik op zoek naar de mensen waarmee ik het liefste werk. 

Grappig genoeg zijn dat de mensen die het helpen van hun klanten, belangrijker vinden dan de omzet.

Je bent ernaar op zoek om de overlap in je missie, je aanbod en de klantvraag zo groot mogelijk te maken. Je snapt dat omzet daar een logisch gevolg van is. 

Je ziet dit ook echt als een experience. Je doet het niet alleen voor de omzet, maar je ziet er ook de lol van in. Je vindt de sfeer ook heel belangrijk. 

Daarnaast:
Je bent al een tijdje online ondernemer. We kunnen geen data interpreteren, wanneer er geen data is. 

Tijdens deze dag zullen er foto’s en ander materiaal gemaakt worden. Daar ga je dus mee akkoord wanneer je deelneemt.

En dan komt dat moment. De deur gaat dicht.

Wanneer je voelt dat dit voor jou is, vul dan de vragen hieronder in. 

Ik lees alle aanvragen door en ik besluit met welke 3 ondernemers ik me opsluit in De Bank. 

Reageren kan tot uiterlijk 18 september.

(Wanneer je wel mee wilt doen, maar niet kunt op 24 september, reageer dan ook, maar zet het er als opmerking bij.)